21 mars 2012

Trevlig helg får man väl säga

Det var ju helg för inte så längesedan och snart är det helg igen. Helgen som gick åkte vi till familjen i Bromölla. De första bilderna som togs var först på lördagen på Conditori Duvander i Kristianstad. Vi mötte upp Evelina och Daniel och gick direkt för att fika. Alla åt jättegod räksoppa utom jag.
Jag åt en bit supergod valnötspaj istället. Det verkar kanske som att jag äter mest hela tiden och så är det nog. Love it!
Såhär glada var vi över att träffa fina vänner och gå på kondis.
De var nog också glada. De fick ju räksoppa! Då kan man ju inte låta bli att vara glad!
Efter fikastunden gick vi i några affärer och åkte sedan tillbaka till Bromölla och åt mammas goda mat. Hela familjen var där vilket är lite ovanligt.
På kvällen togs inga bilder men då åkte jag och hyrde film (En Dag) och köpte chips och godis och körde hem till Josefin där det blev en lugn kväll i soffan. Det behövdes verkligen.
I söndags var den en väldigt speciell dag, för jag träffade med min gamla barndomsvän Malin, som jag inte sett på hur många år som helst. Vi fikade i en halv evighet och hade så klart oändligt mycket att ta igen och det var så himla himla kul och trevligt. Längtar så till nästa gång vi ses!
På kvällen firade vi storebror William eftersom han fyllt år nyligen. Det blev hemmagjorda hamburgare och till efterrätt en liten liten bit av den mäktiga chokladtårtan nedan.
Vi var sex personer som knappt orkade trycka i oss en fjärdedel av den. Den passade helt enkelt bäst som ögongodis. För den var ju fin och formad som ett hjärta.
Storebror Ludwig attackgosar med hunden.
Sen styrde vi kosan mot Helsingborg igen. Och så var den trevliga helgen slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar