4 juni 2012

frufantastisk på Instagram

I påskas skaffade jag instagram och jag älskar det. Jag tycker ju om att titta på bilder. Eller, vem gör inte det förresten? Fantasifullt nog heter jag frufantastisk. Följ mig vettja! Det är ju lite som att blogga, men mycket mer instant och mycket mer helt enkelt. Såhär har det sett ut på senare.
Efter jobbet en solig fredag, på väg till en liten AW med Lukasz. I en fotoram på en kompis födelsedagsfest. Lukasz uppdrag för kvällen var att fotografera alla gäster i ramen.
Min tragiska middag en lördag för ett tag sedan. Den var dock god eftersom jag älskar knäckebrad med kaviar. Finmiddag dagen efter, trattkantarellcarbonara  med bruschetta till förrätt och så en flaska Prosecco.
Magnolia i stadsparken. Kaffe på lunchen och glasögon en vanlig dag på jobbet. Den där lunchen minns jag dock som lite speciell eftersom en tjej seglade ner och svimmade precis när vi kom in på restaurangen.
Dramatisk utsikt från bilen när vi var på väg till Polen. Det var vid Glumslövs backar och rapsen var nyutslagen och regnet på ingång över sundet. På väg till jobbet en av de där supersomriga dagarna för två veckor sedan.
Blommor på köksbordet, vi hade köpt till varandra. Jag de vita och Lukasz de röda. Fredagslooken förra veckan. Det var dags för röda läppar.
Glass med jordgubbar en vanlig vardag. Förra veckan fick vi besök av Anna och Christian. Till efterrätt blev det jordgubbar, glass, grädde, maränger och hemmagjord limecurd. Himmel vad gott det var!
Min gamla My little pony-mugg hemma hos mina föräldrar i helgen och mitt fantastiska piano som står hemma hos dem.
Igår blev vi bjudna på middag av Josefin och Fredrik som hade finbesök från England. Vi tog med oss rabarber till efterrätten och så drack vi te såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar