20 juni 2011

Vi låtsas att det är semester-fredag

I fredags hade vi en superhärlig kväll som började med att vi cyklade till Piazza och mötte upp våra fina vänner. Piazza är en italiensk restaurang/deli som har jättebra pasta. Deras andra rätter är säkert också kalasfina, men de har jag inte smakat. Jag var där även på torsdagslunchen med kollegor och blev riktigt nöjd.
Vi blev placerade vid ett runt bord, men favoriten är långbordet i mitten där det känns som att man är en stor familj. Det finns mycket saker att köpa och titta på och det står frukt och blommor mest överallt. Till huvudrätt tog jag hummerpasta som var kanongod och väldigt mättande.
Det kändes som semester, men det var lite för kallt ute i natten för att det skulle vara det på riktigt. Här är några bilder från kvällen. 
 Mannens förrätt. Min gjorde sig inte så bra på bild.
 Fina vänner!
Jag var där, men gjorde mig inte så bra på bild.
Och så mannen såklart. Nyfiken som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar