19 februari 2012

Inflyttningsfest hos Eva

I fredags var det inflyttningsfest hos Eva i hennes nya lägenhet som hon renoverat så himla fint. En massa kompisar var där, men det blev mest suddiga bilder eftersom det var en aning mörkt.
Joakim och Christian fick jag att le genom att be dem tänka på någon bra sporthändelse, ja ni vet han den där skidåkaren, jaaa Marcus Hellner! Det funkade.
Jag invigde mina nya skor.
Färgglada strumpor på Christian och Lukasz.
Levande ljus i den ena av två(!) kakelugnar. 
Eva hade dukat upp ostbricka med kex och vindruvor, god korv och tunnbrödsrullar med lax. Jag hade med mig hembakade kakor med potatischips och pecannötter som visade sig vara försvinnande goda. Recept kommer snart.
En glad Lotta bakom våriga ljusrosa tulpaner.
Jag och Li, båda i oskyldigt vitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar