23 maj 2012

Perfect picnic monday

I måndags var det helt magiskt väder ute och det kändes precis som utomlands. Vindarna som blåste från öst för en gångs skull var varma och kändes som mjuka tyger när de smekte en på armarna och de bara benen. Jag cyklade till jobbet utan jacka och på lunchen mötte jag upp Lukasz och vi köpte med oss sushi och satte oss att äta på en picknickfilt på ett trädäck vid båthamnen. Sen jobbade jag lite och när jag var klar med det möttes vi igen och trampade tillsammans bort till stranden, där vi hade picknick med pastasallad, nybakat bröd och cider. Enkelt och vansinnigt gott! Dessutom kände jag mig galet bortskämd, men det kan jag nog vänja mig vid!

1 kommentar:

  1. Härligt! :)
    Tänkte på dig här, http://smittenkitchen.com/2012/04/classic-ice-cream-sandwiches/

    SvaraRadera