21 maj 2012

Polenresan

Jag har inte dött eller så, bara trott att jag skulle göra det. Jag har varit på semester i Polen en vecka och hälsat på mannens släktingar. Har ätit, promenerat, shoppat, luktat på blommor och frusit lite eftersom det var ganska kallt. Drabbades tragiskt nog av maginfluensa och trodde ett tag att jag skulle dö. Så fruktansvärt okul, särskilt när man inte är hemma. Men alla släktingar var så himla gulliga och tog hand om mig så väldigt bra.
Förra årets resa finns återberättad här, med många fler bilder.
På kvällarna åker man till bageriet och köper alldeles nybakat surdegsbröd.
Vackra blommor i trädgården.
I stora staden Poznan för lite finshopping.
Trötta fötter vid dagens slut.
Sen blev det inte så mycket mer bilder i Polen eftersom jag mest låg till sängs resten av tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar