9 maj 2012

Oh Romeo, Romeo!

Ser lite ut som Julia som står på en balkong och undrar vart Romeo är, men jag kände mig mest som en liten skolfröken. Den fina kjolen från H&M har jag fått låna av snälla Josefin. Jag har en likadan kjol själv fast i rostorange, men jag gillar inte den färgen så mycket. Blusen är från SNOB de Noblesse och har bästa ärmlängden, men den är knepig att stryka och blir fort skrynklig.
Tog några snabba bilder i trappuppgången efter en promenad i parken förra veckan när det var så fint väder.

2 kommentarer:

  1. Så fina bilder :) och kläder!
    Hatar när kläder blir skrynkliga, är så bortskämd med vår ångare på jobbet, haha!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling där du kan vinna två presentkort på 500 kr =)

    SvaraRadera