27 december 2012

INGLASAD

Ja lite så känner jag mig just nu, när jag har julledigt. Är mest trött, uttråkad, ensam och har ingen fantasi eller inspiration och kan inte förstå att det någonsin kommer att sluta vara såhär. Men det blir väl bättre snart, när livet blir som vanligt igen. Och på bloggarna ekar det ganska tomt för tillfället. Vad ska man göra egentligen? Någon som har en bra idé?
På bilden syns ett litet hjortdjur och två granar som rara Fröken Sohl var så vänlig och skickade till mig. Det gjorde mig väldigt glad! De står i lite snö under en stor glaskupa i mitt vardagsrum, så nu har jag totalt tre inglasade djur. Väldigt tjusigt är det, och inte så extremt juligt, vilket gör att man kanske kan ha kvar dem åtminstone till mitten av februari.
Nu ska jag läsa lite bok och hoppas att jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar