17 december 2012

SOME CALL IT FAKE...



...I call it as good as it gets. Den här bilden är ungefär så fuskig den kan bli, men oj vad nöjd jag blev med den ändå! Den togs ev en kollega på julfesten på jobbet. Årets tema var beach, och medan alla andra körde shorts och t-shirt tog jag något som kändes lite mer som jag. Egentligen står jag i fikarummet och det är mörkt och badbollen har en logga, men Lukasz hjälpte mig att klippa bort allt så att bakgrunden blev vit. Sen ljusade jag upp den och ändrade kontrast, tog bort brus och justerade färgerna. Det tog sin lilla tid, men kul var det minsann!

1 kommentar:

  1. Tack söta du! Vad glad jag lir att du tycker om mina foton. Måste ju såklart berömma din:) När man väl lärt sej redigera så är möjligheterna oändliga och det är så kul!!!
    Har hittat mina rådjur nu så tusen tack.
    Ha en helt underbart mysig jul och ett tindrande Nytt År
    //
    Kram Kristin

    SvaraRadera